wtorek, 24 września 2013

O książce i takie tam...

Witajcie kochani!
Na początku chcę bardzo serdecznie Wam podziękować za to, że znowu czytacie i nadal jesteście ze mną. Zim, Ty to już jesteś taka wytrwała w komentowaniu moich bzdur:-))ale ja cieszę się, że jesteś!!!

Kochani za chwilkę będę zbierać się do spania. Zanim się wykąpię poszykuję rzeczy to już będzie po godzinie 22 giej, a jutro trzeba wstać. Co prawda nie muszę się zrywać po piątej jak to kiedyś bywało, no ale o godzinie siódmej też nie raz się nie chce!. Ale nie, nie narzekam, bo ta pora na poderwanie się z wyrka jest w sam raz.

Pewnie posłucham jeszcze na mp3 książki pt. "Dotyk Crosa". Jest to książka podobno w stylu "50 twarzy Greya", której jeszcze nie miałam okazji przerobić, ale z recenzji różnych ludzi wydaje się być bardzo interesująca. Natomiast ta, którą słucham jakoś nie przemawia do mnie. I to nie chodzi o to, że jest to powieść erotyczna, ale o to, że książka jest strasznie monotonna akcja prawie wcale się nie rozwija. Jednak podobno jest też ona ciekawą, więc na siłę jej słucham.

Kończąc życzę Wam dobrej nocy.

i...czyżby do jutra?:-))

3 komentarze:

Karolina90 pisze...

Erotyki... jakoś nie przepadam za tym typem literatury. Ale może po prostu jeszcze nie dojrzałam do niego

Nadwrażliwiec pisze...

Tak jak mówiłam - to co dla jednego jest ciekawe, dla drugiego nie jest. Pamiętasz jak Ci opowiadałam o "Lubiewie", tej niby świetnej książce o gejach? Wielu ludzi ją chwaliło, ale dla mnie ona jest po prostu przeciętna - niczym szczególnym się nie wybija. No, ale w dzisiejszych czasach wystarczy napisać byle co o homoseksualistach albo o życiu seksualnym celebrytów, żeby zabłysnąć w literackim świecie. Takie czasy... Pozdrawiam, tym razem na smutno z powodu upadku naszej kultury... :(

Julia Nowak pisze...

Jak przeczytałam ,,50 Twarzy Greya" to też jakoś się wciągnęłam i zaczęłam czytać więcej dlatego polecam też: wszystkie smaki namiętności, edukacja kopciuszka i za sceną :D jakbyś miała ochotę to mam ściągniete e-booki i mogę przesłać na e-maila :D Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga, którego dopiero zaczęłam pisać :D

http://przystanmoichmysli.blogspot.co.uk/