piątek, 8 marca 2013

Świętujemy

Kochane babeczki!!
Dziś nasze święto, toteż i ja z buzią uśmiechniętą składam Wam serdeczne życzenia. A winszuję Wam, aby ten Dzień Kobiet trwał dla nas cały rok.  No bo tak, dziś jesteśmy obsypywane prezentami, kwiatami, wyręczane w zajęciach domowych, "noszone na rękach". I jest to piękne, że w tym dniu mężczyźni nas doceniają. Jednak pewnie, niejedna z Was na własnej skórze się przekonała, że jutro to już będzie szary dzień, gdzie nie pyta się nas nikt jak się czujemy, gdzie często wszyscy w kolo, się nas czepiają, że coś jest nie tak, gdzie brakuje gestów czułości, czy słowa dziękuję! A  tak nie powinno być. Tak więc niech to nasze święto dla nas trwa jak najdłużej!!

Mi dzisiejszy dzionek minął bardzo miło. Już rano brat złożył mi życzenia i podarował słodkości. Następnie na warsztatach panowie dali po czekoladzie a kierowcy po tulipanie (bardzo miły gest). Natomiast w pracowni mamy rodzynka, który miał stanąć na wysokości zadania i zrobić nam niespodziankę. To też dostałyśmy po czekoladzie a ponadto mega paczkę ciastek. Tak więc było miło i przyjemnie.

A jak Wy świętowałyście?


3 komentarze:

Nadwrażliwiec pisze...

No to miałaś ładny dzień :)
Ja dziś pożarłam ciastko Rafaello z jednej cukierni :)
Pozdrawiam :)

Aldi pisze...

Ja mam codziennie Dzień Kobiet
więc dzisiejsze święto niczym
szczególnym się nie wyróżniało :))))
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Ależ Ivo, aż tak źle to chyba nie jest? ;) Zauważam, że coraz mniej chamstwa w stosunku do kobiet; przynajmniej ja tego nie doświadczam. Nie tylko w nasze święto, ale i na co dzień spotykam się z życzliwością i szacunkiem :) Miałaś piękny dzień, oby i inne były tak radosne! A ja świętowałam z mężem; on jako jedyny o mnie pamiętał (a mnie to wystarcza, bo to najważniejszy facet przecie) - może gdybym w domu uwięziona na L4 nie była, byłoby inaczej...;):) ;)