niedziela, 2 stycznia 2011

Początek Nowego Roku

Witam Was kochani w drugim już dniu Nowego Roku bardzo cieplutko!!cWszyscy wspominają o tym, jak spędzili ten wieczór sylwestrowy. Ja Wam sama życzyłam aby był to wyjątkowy wieczór, niezapomniana noc. I widzę, po Waszych notkach, że była. A u mnie...powiem tylko tyle, że mam nadzieję, że taki wieczór się już nigdy nie powtórzy. To było coś strasznego, wszyscy o coś poobrażani, nie szło znaleźć wspólnego języka, i w ogóle...eh nie będę opowiadać :( .

W ostatniej swojej notce podsumowałam ten miniony rok  ze stroy tylko pozytywnej i zabierając się do pisania tej notki chciałam dokończyć to podsumowanie - dodać to, co było złe i smiutne. Ale po co? Nie będę sobie psuc już lepszego nastroju. Mam tylko nadzieję, że w tym roku nie będzie takich olbrzymich i strasznych katastrof, powodzi i innych nieprzyjemności.

Jutro już na warsztaty. I powiem Wam, że nie umiałam doczekać się tej niedzieli, tego czasu kiedy pomyślę o tym, że muszę spakować torebkę, pomyśleć co jutro ubrać...A dziś po dziesięciodniowej przerwie troszkę nie chce mi się wracac. Troszkę jest to spowodowane rozleniwieniem się, trochę obawą jak to będzie - bo szykuje sie zmiana pracwni. Wiadomo, że obojętnie gdzie zostanę przydzielona tam będzie mi dobrze, ale mimo to ja to taki człowiek jestem, że zawsze czuję obawę przed zmianami. Ale do tych zmian to pewnie jeszcze troszkę czasu, bo one dopiero koło lutego.

Ale cieszę się bardzo, że już zacznie się normalna  codzienność, że jutro spotkam się ze znajomymi, że znowu , jeszcze przez kilka tygodni będę wraz z nimi zastanawiać się co tu ugotować dla 50 osób:-).

5 komentarzy:

Nadwrażliwiec pisze...

Nie martw się Iva, główka do góry, w ten sposób Sylwestra i nie tylko Sylwestra spędziły miliony polskich rodzin... Ja tego nie rozumiem, obrażać się z tego co piszesz i jeśli dobrze rozumiem o duperele. A mieliście chociaż ładne fajerwerki w Laskach? Pozdrawiam :)

AgnieszkaP. pisze...

Iva, głowa do góry :D

Iva pisze...

Staram się dziewczyny, tylko że gdyby to życie był prostsze i miało troszkę jaśniejsze barwy:-)

Kochane jesteście i dziękuję wam bardzo :*

Anonimowy pisze...

choć"w życiu piękne są tylko chwile...cieszmy się właśnie nimi najbardziej.Szczęśliwego Nowego Roku,samych cudownych chwil Iwka.agata_dziubek

ZmotoryzowanaMama pisze...

Popieram dziewczyny, Iwonko głowa góry:)
Hmm życie chyba od zawsze było skomplikowane, niestety