niedziela, 12 września 2010

Bez pomysłu na tytuł...

No właśnie, może nim notkę napiszę, to przyjdzie mi do głowy jakiś tytuł, bo na razie to nie mam pojęcia.
Bardzo dziękuję Wam za wszelkie komentarze:-)

U mnie ostatnio czas bardzo szybko leci. Weekend poświęcem na pakowanie, dlatego, że jutro jadę na wycieczkę. Pierwszą nockę mamy w Kurniku, bo tam też jak i w Rogalinie będziemy zwiedzać, a potem to już spimy pod Szczecinem i tam zwiedzamy Szczecin Międzyzdroje i Świnojujście. Cieszę się bardzo na tą wycieczkę choć te miejsca są mi już znane. Ale, co tam, byle tylko pogoda dopisała, bo jak na razie to nie bardzo jestem przekonana co do zestawu ciuchów w mojej waliżce. No ale jest i długi rękaw i krótki, nie powinno być źle.

A pewnie ciekawi jesteście jak poszło mi na czwartkowych zawodach w Wieruszowie? Otóż bardzo dobrze - zdobyłam w warcabach srebrny medal w kategorii kobiecej. Oj ale szczęśliwa jestem, choć to szczęście tak łatwo nie przyszło. Sama gra nie jest trudna ale niestety ludzie bywają wredni i trzeba naprawdę uważać. Kilka razy musiałam zawołać sędziego, bo...z partnerem nie szlo uzgodnić remiu, albo on opełniał błąd. Oczywiście sędzia przyznawał mi rację.

To tyle na dziś. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia za tydzien.

2 komentarze:

Nadwrażliwiec pisze...

Najważniejsze żeby było ciepło :) Udanej wycieczki!

ZmotoryzowanaMama pisze...

Brawo, gratuluję :)
Ja również życzę udanej wycieczki