środa, 27 stycznia 2010

Chcę pomagać

Witajcie!
Dziś zwracam się do Was przede wszystkim w bardzo pilnej sprawie, z gorącą, serdeczną prośbą.
Otóż jestem ososbą niepełnosprawną i od zawsze z różnych stron ofiarowano i ofiaruje mi sie nadal pomoc.
Ale dzis dojrzałam do tego i bardzo pragnę pomagać innym. Zwracam się więc do różnych Fundacji  Stowarzyszeń, z prośbą, że mogłabym coś robić dla nich on line. Np prowadzić jakiś kącik porad,  cos pisać, czy też edytować, korektować jakieś teksty. Wiele jest mozliwości wolontariatu online. Niestety nigdziej sama nie dojadę, ale wiem, że przez net mozna wiele zrobić i pomódz.
Znam bardzo dobrze worda, a moją pasją jest pisanie. Jeśli mogłabym komus w czyms pomódz, to bardzo bym się cieszyła.
Potraktujcie tą moją prośbę poważnie. Bardzo proszę,
     A ze spraw innych, prywatnych to jest mi bardzo smutno, poniewaz wchodzą tutaj niektóre ososby po to tylko aby mi dogryźć, dokopać, pośmiać się ze mnie. I to mnie denerwuje i boli. Bo ja naprawdę nikog nie zmuszam do czytania bloga, do odwiedzin. To jest mój świat moje życie i moja sprawa. I jeśli nie macie ochoty to nie czytajcie i nie komentujcie. Czy na innych blogach też robicie taką zawieruchę?!! Ja tez chodze po innych blogach ale z nikogo sie nie smieję, szanuję czyjeś poglądy, jeśli chcę to komentuję, a nie, to odchodzę. I chcę abyście to samo czynili w stosunku do mojego blogu.
     Mam też radosną wiadomość. Dziś dostałam z Radia Plus ogromną paczkę. A był to upominek właściwie zaległy bo z konkursu sylwestrowego. A w nim kalendarze, książki, film DVD, a nadto duzo słodyczy, No troche nie w porę, bo nie mogę jeść :-(, ale co tam. I tak się bardzo cieszę.
     Ale oprócz tych radości ostatni czas mam jakis ciężki. Mam sporo problemów, które nie maleją a wręcz się nawarstwiają i...nie radzę sobie z nimi co raz bardziej...eh. A do tego zima, zima, zima :-(
Ale dobrze, ze mam Was.
Dziękuję, że jesteście!

Brak komentarzy: