sobota, 11 stycznia 2014

Kochani!
Witam Was bardzo serdecznie w sobotni wieczór. Dziś piękny dzień był, choć tak na prawdę meteorolodzy straszą śniegiem, za którym wcale nie tęsknię.

Kochani dziś chcę zaprosić Was do czytania i komentowania mojego nowego, drugiego bloga. Powstał on przy pomocy Zim, choć muszę rzec, że przy jego tworzeniu troszkę bliżej poznałam bloggera, co mnie niezmiernie cieszy. Blog pod nazwą W kredensie Ivy jest blogiem kosmetyczno - żywnościowym, będę tam umieszczać recenzje kosmetyków oraz produktów żywnościowych. Nie będę tam umieszczać linków do Waszych blogów, bo mam je tutaj. Tam jedynie znajdą się linki blogów o podobnej tematyce jak blog. 

Kochani mam do Was gorącą prośbę. Rozreklamujcie ten blog! Na Waszych stronkach, w portalach społecznościowych i wszędzie gdzie tylko chcecie. Ja sama bym na Facebooku o nim napisała, ale no nie chcę. Ponieważ tam oprócz moich drogich znajomych, z którymi chętnie bym się podzieliła moimi blogami jest też i rodzina i tacy znajomi, którzy pojęcia o moich blogowych przygodach nie mają. A Iwona udostępniająca bloga W kredensie Ivy...cóż można się domyśleć, że ja to ja. Ale Wy udostępniajcie śmiało.
Zapraszam! Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!!

2 komentarze:

Nadwrażliwiec pisze...

Proszę bardzo :)

Chudzina pisze...

Dobry pomysł Iva,życzę wytrwałości i cierpliwości...no i czasu i wielu czytelników.Pozdrawiam serdecznie:))