czwartek, 13 czerwca 2013

Książka, truskawki i podróże




Witajcie moi mili w tak piękny, ciepły czwartkowy wieczór. Za oknem jeszcze szarówka, wszak to teraz najdłuższe dni w roku. Jak dobrze, że już jest ciepełko - cieszycie się? prawda. Kto by się nie cieszył, zima tak długo nie chciała odejść, potem wiosna zagościć się bała, ale nareszcie jest! Wszak to nie wiem czy to wiosenne temperatury, a może nawet letnie już. Ważne, że jest cudownie, nie trzeba się grubo ubierać ba nawet dziś "ucierałam" w gołych nogach!!

Pewnie zastanawiacie się dlaczego taki dziwny tytuł posta, co mają wspólnego te trzy rzeczy. Otóż to to, co najbardziej lubię!

Książka. Literatura zawsze była mi bliska. Zawsze w szkole z przyjemnością sięgałam po lektury szkolne, sporo książek przeczytała mi mama, sporo ja sama przeczytałam, przesłuchałam. Niestety nie jest tak jak ja bym chciała, bo ze względu na słaby wzrok gorzej mi się czyta. Ale to nic. Teraz doszły książki w postaci audiobookow, bywają też kasety z książką z biblioteki PZN, a ja uwielbiam jak ktoś czyta, tak więc mogę słuchać na okrągło. Z MP3 przy uchu chodzę, podróżuję i dzięki temu maleńkiemu urządzeniu mieszczącemu się w dłoni jestem szczęśliwa. 
Truskawki - uwielbiam, doczekać się zawsze nie mogę ich owocowania. W tym roku owoce są dużo droższe ze względu na brak słońca a przede wszystkim usilne opady, to jednak mi nie przeszkadza. Kupuję i zajadam się tymi owocami. Oczywiście pyszne są z cukrem, zmiksowane, ale ja tam jem prosto po umyciu bez żadnych dodatków. Nawet kupiliśmy dziś parę kilogramów i zamroziliśmy. Będzie jak znalazł.

Podróże te bliskie i dalekie uwielbiam też:-). W uszach słyszę głos lektora czytającego książkę, w oczach widzę krajobraz jaki mijamy, tak pokonuję co dziennie drogę na WTZ i do domu. Hm, tę trasę znam już na pamięć, choć zawsze jest coś nowego, zawsze jest ciekawie.

A już po jutrze ta długa podróż, aż się trzęsę na myśl, że znowu pojadę do kochanego Pobierowa. To nic, że upał, to nic, że droga długa - jazda mi nie straszna, a dla tych pięknych chwil, dla pięknego tygodnia warto się "pomęczyć".

Pozdrawiam Was kochani serdecznie!!!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

What's up to every body, it's my first visit of this webpage; this webpаge сonsists of awesome and tгuly fine
stuff in favor of visitoгs.

Мy pagе die Abnehm Lösung

Unknown pisze...

Hmmm ale się rozmarzyłam :) Życzę pięknego pobytu i szczęśliwej podróży :) Pozdrawiam :)