poniedziałek, 6 maja 2013

Leniwo - poniedziałkowo


"Radość i Nadzieja

Bardzo ładnie jest na świecie
Gdy nadchodzi śliczny maj
Gdy przyroda ze snu budzi
Świat wygląda niczym raj.

Wszystko nas to bardzo cieszy
Wtedy życie jest radosne
Gdy dokoła kwitną kwiaty
I ptak nuci pieśń o wiośnie.

Praca wtedy lżejszą staje
I nastroje są radosne
Wtedy smutki opuszczają
Bo widzimy wkoło wiosnę."
Tak, nareszcie, po bardzo deszczowym pierwszym weekendzie maja zrobiło się cieplutko. Już wczorajsza niedziela usiłowała nadrobić to, czego nie było przez ostatnie kilka dni. Tak więc wczoraj po południu wybrałam się z rodzicami na spacer w nasze pola. Poszukać wiosny. Jak pięknie było - ptaki śpiewały, owady bzyczały, wiaterek suszył rozmokłą ziemię, a rośliny dostawszy słonka zaczynają powoli puszczać pączki, niektóre drzewa owocowe już kwitną. Jak ja kocham tę wiosnę, i mam nadzieję, że już pogoda się nie zmieni, a wręcz jeszcze lepiej będzie.

Dziś po długim weekendzie wróciliśmy na warsztaty. Choć na dworze ciepło, to w murach otoczonych drzewami, bo to park, jest jeszcze chłodno. Na szczęście nie musiałam tam długo siedzieć. Rano rehabilitacja, a około godziny 11 - tej mieliśmy obiecanego grilla. Impreza była oczywiście na dworze. Super było, atmosfera ok, kiełbaski przepyszne, muzyczka grała, tak więc można było potańczyć.

Fakt, że ja spragniona słońca, przez większość imprezy siedziałam na nim - no i potem trochę to odchorowałam. Ale już dobrze się czuję (na szczęście, bo trochę się wystraszyłam).  Mimo tego, uważam, że dzionek dzisiejszy był bardzo fajny.

Ps. Wiersz oraz obrazek znalazłam w Internecie.


Pozdrawiam serdecznie:-)


1 komentarz:

Nadwrażliwiec pisze...

A tu po burzach znowu słońce :) Już zdążyłam nałapać znowu witaminy D. Pozdrawiam :)