piątek, 26 kwietnia 2013

Chwilo trwaj!

Kochani moi!
Witam Was bardzo serdecznie w prawie letni już, piątkowy wieczór. Na pewno lada dzień się ochłodzi, bo tak podają prognozy meteo, ale póki co jest cieplutko temperatura sięga w dzień nawet ponad dwadzieścia stopni Celsjusza. Lubię taką pogodę, kiedy nie trzeba się zbyt ciepło ubierać a na dwór nawet można wyjść w samej bluzce.

Ten tydzień obfituje w bardzo fajne wydarzenia. I tak w poniedziałek i wtorek, była u nas ciocia - bardzo się na ten jej przyjazd cieszyłam, bo dawno jej nie widziałam. Jak zawsze było super, tylko krócej niż zawsze. Ponieważ zazwyczaj cioci pobyt u nas trwa dwie doby. No ale dobre i to.

Natomiast jutro rano jadę do moich znajomych do Bierutowa. Cieszę się ogromnie bo dawno się nie widzieliśmy. Lubię do nich jeździć, i moim marzeniem jest aby i oni w tym roku mogli mnie odwiedzić. Jednak czy to się uda? nie wiem bo zależy od wielu czynników. Jak wiadomo nie jest wszystko takie proste i tak jakby się chciało.

Na długi weekend planów nie mam. Nie chcę być złym przepowiadaczem ale prawdopodobnie na horyzoncie czają się zmartwienia, jednak nie myślę, na razie o tym. Na razie cieszę się i dostrzegam te piękne chwile nadchodzących dni, i niech one trwają!

A jak już o pięknych chwilach mowa, to piosenka "Dżemu jest tutaj niezbędna.:-)

2 komentarze:

Wiesław Zięba pisze...

Tylko nie wmawiaj sobie czający się zmartwień. Pozdrawiam

La vie est belle i ja tez pisze...

...tylko sie cieszyc!
Serdecznosci
Judith