środa, 12 stycznia 2011

Sypię się

Kochani!!
U mnie na blogu znowu zmiany. Jak ja się cieszę zawsze na ten nowy wystrój bloga, tym badziej, że jest to dla mnie niespodzianka. Niestety ja tego sama nie potrafię zrobić i w zmianie szablonu bloga zawsze pomaga mi Kalla. I znowu Kallu bardzo bardzo Ci dziękuję! I nie wiem jak się odwdzięczę za to wszystko, no bo sami powiedzcie - szablon jest śliczny:-)!!

U mnie ostatnio nic się nie dzieje. Właściwie to jest taki marazm, przez to mniej mnie tutaj. A do tego żle się ostatnio czuję i fizycznie i psychicznie. Znowu mam jakieś spadki nastroju, doły. A po za tym coś źle się czuję. Wczoraj wieczorem bolał mnie brzuch, już myślałam że jakaś jelitówka mnie atakuje, to znowu plecy mnie bolą - nie wiem chyba od kręgosłupa, to znowu oczy! Eh chyba już się sypię ze starości!

Jedna pozytywna myśl mnie trochę pociesza, że w czerwcu do kochanego Pobierowa! Wiem wiem, czeriwec to troche daeka przyszłość, ale wierzcie mi, że czas tak prędko leci że ani się nie obejrzę, a będę się pakować.

Trzymam kciuki za wszystkich właścicieli blogów, którzy blogi  biorą udział w konkursie na blog roku!

Pozdrawiam Was serdecznie a Kalli jeszcze raz dziękuję baaaaardzoooo!!!

4 komentarze:

Nadwrażliwiec pisze...

No ten wystrój rzeczywiście piękny :) Taki trochę w stylu ludowym. Ja też się sypię Ivuś, tak że się nie martw, a starzejemy się wszyscy, więc jak coś to posypiemy się razem :) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

ewa pisze...

Iwonko Kochana
jest nas wiecej z tymi dolami ,ja to przypisuje pogodzie ,zeby bylo troszke mrozu to i powietrze bylo by inne.Pogoda depresyjna i takie same samopoczucia.
Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie.
Wystroj masz bardzo ładny

ZmotoryzowanaMama pisze...

Nasza Karolinka jest niezastąpiona

Anonimowy pisze...

Wystrój masz naprawde śliczny:)Myślę,że ta pogoda mocno sie daje we znaki:(Nie martw się jakoś wsjo przeżyjemy,musimy!!!!!:)pozdrawiam Cię cieplutko.agata_dziubek