piątek, 19 marca 2010

Rocznica

Kochani tą notkę miałam napisać wczoraj jednak piszę dziś bo wczoraj jakoś czasu mi brakło. Pisząc jestem ogromnie wzruszona, gdyz wczoraj miałam małą rocznicę. W sumie nie wiem, czy małą, czy dużą. Otóż dwa lata temu 18 marca 2008 roku napisałam pierwszą notkę na blogu. To już dwa lata bloguję! Aż nie możliwe. Najpierw pisałam na Onecie i powiem szczerze bywało różnie, miałam okresy załamania, nie chciałam pisać. Ale kiedy już przeszłam na blogger, to do tej sprawy podchodzę zupełnie inaczej. Piszę to co mam na myśli. Staram się notki pisać codziennie. I co najważniejsze nie boję się tego, co ludzie powiedzą. Wiadomo, że otchłań Internetu jest niebezpieczna, dlatego też mam dystans do ludzi nowo mi poznanych, ale nie mogę narzekać. Sporo ludzi już poznałam w necie i są to naprawdę wspaniałe osoby, kochani znajomi, bez których sobie już świata nie wyobrażam.
Czasem na bloga wpadają anonimowi komentatorzy i też się cieszę.

Pisanie bloga nawet w ciężkich dla mnie okresach daje mi ogrom radości. Wiem, że są ludzie którzy czytają, którzy czekają na moje notki, którym nigdy się nie znudzę.
Dziękuję Wam kochani za to, że jesteście. Ogromnie dziękuję, bo to właśnie dzięki Wam jest ten jubileusz. Gdyby nie Wy na pewno bym tego bloga nie pisała. Dziękuję też jak wspominałam anonimowym komentatorom, oraz tym którzy tylko zaglądają po to, by poczytać.

1 komentarz:

ewa pisze...

Iwonko życze Ci wszystkiego najlepszego z okazji drugiej rocznicy na blogu.
Życze Ci duzo takich rocznic,czytam bardzo chetnie Twoje notki ,piszesz tak od serca i szczerze.
Pozdrawiam Cie serdecznie