poniedziałek, 8 marca 2010

Dzień Kobiet

Kochane dziewczyny!

Witam Was bardzo serdecznie dziś – w Dniu Kobiet. Tak wiele osób jeszcze nadal uważa, że ten dzisiejszy dzień tchnie komunizmem, tchnie tym co było w przeszłości. Ja tak nie uważam. Nie lubię Walentynek, bo to jest święto okazywania sobie na siłę uczuć.

A dziś jest nasze święto. Kto ma ochotę niech złoży życzenia, a kto nie, trudno. My bawmy się i cieszmy tym dniem. Dzis nawet ja mam dzwnie dobry humor. Choć boję się, że to tylko prowizorka.

Z Warsztatów Terapii Zajęciowej byliśmy w Ciemna City Korona we Wrocławiu na filmie Pt. „Alicja z Krainy Czarów”. Film taki sobie, choć to nowość, w kinach jest bodajże od piatku. Nie lubię takich bajek. Ale sam wyjazd – niczego sobie.

Kobitki moje, życzę Wam dużo zdrowia, radości i spełnienia wszystkich marzeń. Wiem, że życie nie jest dla nas różami usłane. Przede wszystkim życzę Wam abyście były sobą. Zaś tutaj w blogosferze, abyście znalazły tak wspaniałych przyjaciół jak ja.
A oto prezent muzyczny.

3 komentarze:

Zimbabwe pisze...

Hehe, a gdyby nie blogi ja bym sobie dalej nie pamiętała że był Dzień Kobiet :) A właśnie się wybierałam na "Alicję w Krainie Czarów" powiadasz zatem że niezbyt dobra? Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

ewa pisze...

Iwonko Kochana dziekuje za zyczenia ,Tobie rowniez życze wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet
a walc piekny

Ciesze sie za masz dobry humor i niech taki zostanie juz na zawsze
glowa do gory

Salanee pisze...

Ach, dziękuję Iva :) Jakby nie kobiety, to święto by upadło ;)