sobota, 3 stycznia 2015

Żegnaj Judyto!

Witam Was kochani!

Miałam dziś pisać notkę, też w podobnym nastroju, ale jakże innym temacie. Niestety stało się inaczej. Dziś w nocy walkę z rakiem przegrała s.Judyta, która była autorką bloga http://lavieestbelleijatez.blogspot.com/ - ona prowadząc ten blog w piękny sposób dawała świadectwo miłości do Bliźnich i do Pana Boga, często czytając śmiałam się na głos z dowcipnych cytatów, które tak na prawdę miały głęboką treść. Judytę bardzo polubiłam, poznałam ciut bliżej. Wiedziałam, że jest bardzo chora, mimo to, jak i inni czytelnicy, miałam nadzieję, że jeszcze wróci do nas i napisze kolejny post. Niestety :-( jest mi bardzo smutno, choć można się było tego spodziewać. Judytko Ty już jesteś szczęśliwa, a my tu płaczemy bo nikt już tak jak Ty nie poprowadzi bloga, nie napisze kolejnej notki. Ja pewnie bym o Twoim odejściu nie wiedziała, ale weszłam do Ciebie z ciekawości czy nie ma jakichś wieści...
Nie mówię jednak Żegnaj lecz Do zobaczenia!!!

2 komentarze:

Nadwrażliwiec pisze...

Ona teraz odpoczywa... Smutek nam towarzyszy w tej wędrówce, bo brakuje ludzi, ale pamiętajmy, że na tym świecie nasze życie się nie kończy. Obym mogła ją spotkać na Nowej Ziemi.

Ona teraz już nie cierpi, nie czuje bólu - odpoczywa...

Ważne, aby o niej pamiętać!

Pozdrawiam!

BasiaW pisze...

Wierzę, że Judytka zna wszystkie nasze posty...