wtorek, 21 stycznia 2014

Dzień Babci




Witajcie kochani!
Witam Was bardzo serdecznie w pochmurny, śliski i dżdżysty dzień. Jest strasznie bo z okna wydaje się, że pada deszcz, a tak na prawdę pada coś ostrego bardzo zimnego, co w kontakcie z podłożem zamarza to też ślizgawica jest niesamowita. Jak dobrze, że ja dziś w domku siedzę. Nie lubię takich aur, już wolę ten śnieg, którego też nie lubię, ale bynajmniej widzę, że jest biało czyli ślisko.

Dziś jak każdy wie jest Dzień Babci a jutro Dzień Dziadka, z tej też okazji składam wszystkim Babciom i Dziadkom serdeczne życzenia. A życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia i radości!!

Ja niestety nie mam już dawno tych członków rodziny, strasznie mi jest smutno z tego powodu, szczególnie w takim dniu jak dziś. Przypominam sobie wiele pięknych chwil spędzonych z Nimi. Dziś mogę Im ofiarować tylko modlitwę i nic więcej. Chciałam choć pójść na cmentarz, zapalić znicza, ale jak wspomniałam pogoda mi na to nie pozwala...no cóż. Wiem jedno, że dziadkowie są szczęśliwi, nie mają żadnych zmartwień, i mam cichą nadzieję, że kiedyś się Tam spotkamy.

3 komentarze:

Chudzina pisze...

Moja mama miała dziś gości.... wnuczki.Jak to dobrze gdy rodzina jest w miarę duża.Dołączam się do Twoich życzeń...niech Babcie i Dziadkowie żyją jak najdłużej.... szczególnie dla swoich pociech. Pozdrawiam serdecznie Iva:))

Karolina90 pisze...

Akurat poszłam wczoraj do babci z bukietem róż i bombonierką. Babcia to prawdziwy skarb. Tylko szkoda, że w drodze powrotnej zaczął sypać śnieg, a lód ściął chodniki...

Nadwrażliwiec pisze...

U nas śnieg się przydaje, mróz też, bo przynajmniej nie będzie robactwa.
Ja dziadkom życzenia już złożyłam i bardzo się ucieszyli :)
Tylko Iva, kolejny raz bardzo Cię proszę - nie myl słówka "bynajmniej" z "przynajmniej". Nie pisz "bynajmniej widzę", tylko "przynajmniej widzę". Kiedyś już Ci pisałam, czym te słowa się różnią. To powszechny błąd językowy, ale nie musisz go popełniać :)
Polszczyzna to piękny język, dlatego dbajmy o nią :) Nawet w przestrzeni wirtualnej.
Pozdrawiam :)