sobota, 10 marca 2012

Chwalę się

Kochani ostanio na warsztatach terapii zajęciowej w chwilach wolnych wyklejam obrazy kulkami styropianowymi.Mam narysowany bądź jak w tym przypadku wydrukowany obraz i wyklejam go tymi kulkami. Kulki to to coś z czego robi sę duże płachty styropianu służące do ocieplania domów i innych rzeczy. Są one koloru białego, czarnego i niebieskiego. Mało tego kulki te są bardzo drobne, mniej więcej jak łepek od szpilki, zdarzają się większe lub jeszcze mniejsze ale rzadko. I ja tymi kulkami wykleiłam obraz Pana Jezusa w cierniowej koronie. Robota pracochłonna, bo każdą kuleczkę trzeba przykleić, mało tego czasem kulka do kulki nie dopasuje się i powstają dziurki, w które i tak trzeba potem wkleić mniejszą kuleczkę.. Dla mnie ta praca nie jest nużąca bo uwielbiam takie rzeczy, ale wiem, że są osoby, które by do tego nigdy nie usiadły. Mam już za sobą małego (na pół kartki A4), jednak ten obraz, jest większy i wykonanie go trwało około miesiąca. Fakt robiłam go w tzw. wolnym czasie. Potem został oprawiony w antyramę i dziś już jest na takiej wystawie , zobaczymy może ktoś kupi, a przede wszystkim obejrzy sobe. I Wy również podziwiajcie. Wiem, nie powinnam się chwalić, jedenak według mnie efekt jest super!
Obraz wyggląda trochę dziwnie, ale inaczej nie dało się zrobić zdjęcia, to brązowe to stół:-). Pozdrawiam serdecznie!!!

2 komentarze:

Nadwrażliwiec pisze...

Ładne dziełko :) Pozdrawiam :)

AgnieszkaP. pisze...

O żesz. Nigdy bym nie pomyślała, jak łatwo można takie cudo zrobić :) Dzięki za inspirację :)